Društvene mreže su od svog osnivanja u velikoj meri olaksale komunikaciju sa publikom. Prisustvo na društvenim mrežama, svakako, u velikoj mrei povećava interakciju i poverenje sa posetiocima a samim tim i sa krajnjim korisnicima, iz tog razloga prisutnost je obavezno.
Veoma je važno prepoznati na kojoj od društvenih mreža se skuplja odgovarajuća publika. Najrasprostranjeniji je svakako Facebook dok u poslednje vreme intagram preuzima vodstvo pogotovo među mlađom poopulacijiom.
Društvne mreže Vam takodje mogu pomoći u promociji svog biznisa odnosno web sajta, događaja ili određenog proizvoda a glavna prednost je upravo precizno targetiranje tražene ciljne grupe.
Da li društvene mreže utiču na pozicioniranje web sjata na google-u?
Društvene mreže pored svoje glavne uloge komunikacije, takodje imaju udeo u boljem pozicioniranju web sajta na pretraživačima tj. mogu polsati snažan signal da je određen web sajt ili strana sajta veoma interesantna posetiocima što svakako može uticati na bolje pozicioniranje.
Koliko ima društvenih mreža i kako da se odlučim za najbolju?
Broj društvenih mreža raste svakodnevno što dovodi do toga da se određena populacija ljudi sa određenim interesovanjima okuplja na jednom mestu. Iz tog razloga je bitno poznavati
šta koja društvena mreža pruža i koje su prednosti i nedostaci.
Instagram- Veoma popularan među mlađom populacijom a upravo zbog toga jedna od vodećih društvenih mreža. Nudi veliki broj opcija komunikacije sa pratiocima odnosno publikom.
Facebook- Trenutno jedna od najboljih društvenih mreža za komunikaciju, međutim sve više primat dobija za komunikaciju sa starijom publikom.
Twitter- U velikoj meri koriste je poznate ličnosti i kompanije za komuniakciju sa publikom ali iz godine u godinu sve više se smatra internet marketingom budućnosti.
Linkedin- predstavlja poslovnu mrežu koja pored komunikacije pruza korisnicima da celu radnu biografiju predstave javno. U sve većoj meri kompanije uključuju linkedin u proces selekcije kandidata.
Pinterest- Ova društvena mreža se može iskoristiti za obavljanje marketing aktivnosti i za širenje poslovnih informacija. Polako postaje popularna i u Srbiji.
Ukoliko odlučim da unparedim prisustvo na društvenim mrežama da li će mi to doneti boljitak?
Svakako, svaki trud u bolji nastup na društvenim mrežama donosi boljitak.